Der Mann ohne Eigenschaften 🔁

Uzun zamandır yarıda kitap bırakmıyordum. Genelde kötü olduğu için bir şeyleri okumaktan oynamaktan ve izlemekten vazgeçerim ama bu sefer konumuz bu değil. Bu sefer sorun bende. Kendim için yanlış bir kitap tercihi yapmışım. Şu anda bu kitabı okuyabilecek hiçbir özelliğe sahip değilim.

Öncelikle kitap gerçekten anladığım kısmı ile çok ilgi çekici. Anladığım kısım diyorum çünkü kitap çok kolay anlaşılacak bir kitap değil. Kendisi o kadar aforizma ağırlıklı bir hikaye ve bir zaman dilimi anlatıyor ki bırakın kitabın ana dilinden okumayı, kendi ana dilimde okusam bile anlayamayacağım bir şey ile karşı karşıya kaldım. Bu demektir ki yanlış bir seçim yapmışım. İlerleyen zamanlarda kitap seçimlerimi daha mantıklı yapmalıyım demek. onun haricinde bu kitap gerçekten ilgimi çekti diyebilirim. İlerleyen bir zamanda niteliksiz adamı okumaya uygun nitelikleri kazandığımda geri dönmek için bu kitaba ara veriyorum. Geri döndüğümde de kontrol etmek amacı ile Ulrich'in içinde bir boşluk olduğunu ve bu boşluğun kendi yaşam amacını bulamamaktan kaynaklandığı çıkarımını yapıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64