eFootball PES 2020 Lite ✅ 23

 2019, by Konami Digital Entertainment

Bir oyun her şeyiyle mi yanlış hissettirir. Ya gerçekten anlamıyorum sorun bende mi oyunda mı? Çok fazla bir biçimde hıza, atikliğe ve çevikliğe dayalı bir sporu nasıl bu kadar hantal gösterebilmişler bir gram anlamadım. Pas aldığında Messi'nin bile belini çevirmesi Batuhan Karadeniz hızında yuh be kardeşim. Oyun kendini oynatmak değil bizi çileden çıkarmak istiyor benim anladığım. Bunu da az biraz koşunca çılgın gibi yorulan oyuncularla, koşu yollarına koşu yapmayan oyuncularla (ki bu düşük seviye oyuncularla anlaşılır bir durumdur da takımda maradona var be kardeşim yuh be utanır insan), anasının nikahına giden toplara çatur çutur koşarken ayağından 15 cm ileri açtığı toplara yetişemeyen topçularla açık açık gösteriyor. Ne desem bilemiyorum. Bu benim ayarlarımdan kaynaklanan bir sorun desem oyunun bu sürümü online yani ayarlar standarda oturtulmuştur. 

Hadi oyunun içini biraz salayım dışına bakayım. 1- Müzikler bence çok sinir bozucu hatta genel olarak tüm seslerde bir özensizlik var gibi, her bir menüye girip çıktığımda tiz elektronik bir çan sesi duymak işkence gibi bir şey bence. Taktik penceresi PES'in yıllardır aynıdır fakat bu seferki biraz daha karmaşık geldi bana (yıllardır pes oynamamış olduğum için olması olası) Myclub'da çoğu zaman hangi ekrana ne zaman bakmam gerektiğini anlayamıyorum. (Oyunu sadece 2,5 saat oynayabildiğim için aslında genel olarak bir şey bilmiyorum haliyle nereye bakmam gerektiğini de bilmiyorum)

Buradaki sorunum yıllardır FIFA oynamakla alakalı bile olsa sadece ona indirgemek bence yanlış olur. Bu oyun hem bir sim oyunu olmayı hem bir arcade oyunu olmayı çok ama çok pişirerek yakmış bir oyun gibi.


23

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Hangover ✅ 64

Undecember ❌