Super House of Dead Ninjas ❌

 2013, by Megadev

Çok iyisin çok hoşsun ama yeter bro, daha fazla oynamak istemiyorum. Normalde bitirdiğim için adamdan sayılmamayı pek kendime yediremedim açıkçası. Ki zaten ben zorda bu oyunu hayatta bitiremem. Basit ve iyi bir rouge-like ama her öldüğümde gelişme eğrisi olması gerekirken sanki burada pek yok gibi. Yani varda eğri o kadar az etkili ki benim yeteneklerimle ne kadar uğraşsam da çok ama çok zor bir deneyim olur. Çünkü gelişme daha çok oyuna alışman, kontrollere alışman biraz düşmanları tanıman vesaire etrafında şekilleniyor. Ama ben de speedruner falan değilim ki kardeşim bu kadar üzerine abanacağım bir oyun değil malesef ve mevcut şartlarla benim bu oyundan fazlasını çıkartmam imkansız. 

Oyunun iyi kötü bir hikayesi de var ama çok basit ve sadece oyunun başı ve sonunda biraz kulağa çalınıyor o kadar. Yani oradan da oyuna devam etmeme dair bir ışık gelmiyor. Farklı bir harita bir alan bir eğlence farklılığı da yok. E beni bu oyuna daha fazla devam ettirmeye itecek ne var. Ben zaten gündelik oyunculuk deneyimimde rekabetçi şeylerin çoğundan kaçmaya çalışırken bu oyun benim sinir uçlarıma dokunuyor. Dur kenarda kardeşim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Hangover ✅ 64

Undecember ❌