Dark Souls 🔁

 2011, by From Software, 26.04.2022


Dark Souls güzel bir oyun. İnsanların bu oyunu neden sevdiğini anlamak hiç de zor değil. Combat'ından dünyasına, narrative dizaynından level dizaynına kendi stili ve kimliği çok baskın olan hatta kendi başına bir tür olacak kadar baskın olan bir oyun. Fakat bu tür benim türüm değil sanırsam (o dönem neden benim türüm olmadığını daha sonra oynadığımda yazmayı hatırlarım inş ama unutursam diye bir not bu tür biraz öğrenilmesi gereken bir tür. bu sadece oyunu öğrendiğin değil oyun oynamayı tekrardan öğrendiğin bir tür nioh sağ olsun daha sağlıklı oynayabilirim bence bu türü.). 12 saat oynadım ve daha neredeyse hiçbir şey yapmadım. Bir kaç boss kestim falan ama kendimi hiç ilerlemiş hissetmiyorum. Oyunun kendine özgünlüğünü sağlayan en önemli etken kesinlikle zorluğu fakat buna karşın şu anda ben bu zorluğa karşı yeterince ödüllendirildiğimi düşünmüyorum. Bir kılıcı düzgün kullanabilmek için 30 seviye oldum sonuç 150 hasar. O kadar çok iskelet kestim ki kusmak istiyorum. Aynı düşmanları aynı yerde elli defa kesmekten yoruldum, bir boss'a gitmek için sürekli aynı yolu kullanmaktan yoruldum, gittiğim yerin seviyesi bana uygun mu değil mi diye düşünmekten yoruldum, vesaire vesaire yoruldum anlaşılacağı üzere. 12 saatin içinde eğleneceğim anlar olur diye ummuştum ama pek bir şey bulamadım. Boss kestiğimde seviye atladığımda hiçbir şey hissetmiyorum. Hissettiğim şey zor bir MMO'da grind yapıyormuşum hissi. Sanırım bu oyun için yanlış bir zaman ve (şu an) yanlış bir insan. Geçen ay aşırı frame droplara karşın biraz Elden Ring oynayınca bu serinin baya iyi gelebileceğini düşünmüştüm fakat oyunun bu kadar basık, dar ve tekrarlayan bir halde oldupunu ummamıştım. Sürekli bir şeyi yanlış yapıyor muşum hissi, sürekli daha detaylı bir bilgiye ihtiyaç duyma hissi ve bir boss'u sırf öldürebiliyor olmak için öldürüyor olmam beni çok yordu. Bu oyunda tek bir şey olsa şu an hala devam ediyor olurdum, o da ölünce bir daha geri gelmeyen düşmanlar, çünkü eksik olan ödül ve ilerleme hissini daha rahat bana geçirebilirdi. Her bonefire'da herkesin geri gelmesi beni amansız yordu. Neyse bu seferlik üzücü bir deneyim oldu ama bu oyun kesinlikle tekrar deneyeceğim bir oyun. Git Gud. 


TEKRAR
02.05.2022

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64