Starcraft 🔁

 by Blizzard Entertainment, 1998, 21.05.2022

Bu aralar bi oyun beğenmemezlik hasıl oldu. Ne yalan söyleyeyim biraz hızlıca eğlenmek ve mutlu olmak istiyorum. Starcraft için biraz zaman harcamam, öğrenmem ve RTS türüne karşı bir sempati geliştirmem lazım. RTS pek benim türüm değil maalesef. Ben strateji oyunlarını dura dura oynamayı seviyorum. Oyun oynarken akli melekelerimi bir kenara bıraktığım doğrudur. Bu sebeple de akli meleke gerektiren yerlerde hep zamanımı kullanırım. RTS bunun için pek uygun değil. 

Starcraft oynarken eğlendim hatta içimdeki RTS korkusu bir nebze olsun azaldı. Ama bu çok eski ve pek sıcak olmadığım türdeki oyuna vakit harcamayı istemiyorum. Sanki bunun yerine oynayabileceğim başka bir oyun, yapabileceğim başka bir şey varmış gibi geliyor. Kafamın arkasında bu düşüncelerle oyun oynamak istemiyorum. 

Tadım yok gibi bu aralar, ürünlerle haşır neşir olamıyorum pek. Ne okuduğum kitaptan ne de izlediğim diziden randıman alamadım son dönemde. Belli ki yapmak istediğim başka şeyler var. Bu da beni engin açmazına sokuyor. İstemediğim şeyleri bilmekte mahirim ama konu ne yapmak istediğime geldiğinde tam bir  salağım. Darksouls, Demirciler Çarşısı, şimdi de Starcraft. Bi bokluk var ama ne olduğunu bilmiyorum. Çıkar yakında kokusu.


TEKRAR
22.05.2022

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Hangover ✅ 64

Undecember ❌