Mass Effect: Andromeda ❌

by Bioware, 2017, 18.07.2022

# Keşif Hissi / Her şey olma çabası / Single Player MMO / Angarya / Aşırı

Çok özür dilerim bu oyuna daha fazla devam edecek gücüm yok. Bir süreliğine oldukça eğlendiğimi söyleyebilirim fakat bu oyun gereksiz fazla, çok kalitesizce fazla, insanı yorup bitirecek derecede fazla. Bu fazlalığı bir şekilde hikayeye, evrene bağlamış ama oynanışa hiç bağlayamamış. Sürekli olarak çok büyük bir MMO oynuyormuşum gibi hissettim oyun boyunca. İstisnasız her iş angarya, her vault, her gezegen, her sitem, her görev. Önemli önemsiz çok fazla görev, çok fazla düşman, çok fazla npc, her şey çok fazla. Mental olarak bittim ve daha oyunun neresindeyim en ufak bir fikrim yok. Oyunun başı mı sonu mu ortası mı kaç görev daha kaç karakter daha kaç gezegen daha var en ufak fikrim var ve aşırı korkutuyor bunu bile bilememek öngöremiyor olmak. Yalan yok keşif hissini iyi veriyor ama tek başına keşif hissiyle de bir noktaya kadar gidilebiliyor. En basitinden bu kadar saat oynamaya rağmen ne kendi karakterime ne de yan karakterlerle en ufak bir bağım yok, bu herhangi bir Bioware oyununda en ama en olmayacak şey kesinlikle. 

Oyun sanki her oyunu aynı anda olmak istiyor her şey olmak istiyor. 40 Saat oynamışım ama bir adım ilerlemiş hissetmiyorum. Bu oyunda oldukça fazla EA ve o dönemin açık dünya olsun çamurdan olsun furyasının etkilerini görüyorum ve kusacak gibi oluyorum. Oyunun hikayesini nasıl bağlayacaklarını merak etmekle beraber devam edecek gücü kendimde bulamıyorum ve oyuna son veriyorum. (küçük anektod oyunu bıraktıktan walkthrough, lets play, sinematik falan izleyeyim dedim onu bile beceremedim)

Emekli
03.09.2022

P.S.: Ve bu oyunun emekli olmasında garip olacak ama oyunu oynadığım süre zarfında gidip gelme, tatil falan şeylerinin bir bir etkisi yok. Gitmeden önce zaten yarulmuştum ama tatilde hem uzayla daha bir ilgilenmem, hem de bir nevi oyun orucuna girmenin getirdiği açlıkla oldukça umutlu geri dönmüştüm fakat döndükten sonra bir süre oynamaya elimin gitmemesi bile oldukça iyi bir gösterge oyuna devam etmemek adına. Bırakmam için gerekli olan şey sadece bir kaç saat daha oynamakmış. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64