Nioh ❌

by Team Ninja, 2017, 13.11.2022

Nioh çok güzelsin çok iyisin ama bu bir veda mektubu. Seninle aşağı yukarı 70 saat zaman geçirdim. Çoğunluğunda oldukça eğlendim, az bir kısmında sinirlendim ve geriye dönüp baktığımda Souls tarzı oyunlar arasından sadece ilk Dark Souls'u biraz oynamamdan gelen donelerle haricinden tarza çok uzak olmama rağmen oyunla beraber bence oldukça ilerleme kaydettim. En azından ben öyle hissettim. Oyunları zorda oynamayı sevsem bile aşırı zorlanmayı sevmiyorum. Aşırı zorlanmak oyun tasarımında yapılmış bir hata gibi geliyor hep ve evet bu durum seni de vurdu ama bir şekilde bunu taşıyabildin. Ama seninle 70 saat geçirdim ve bana hala oyunun bitmediğini hatta bitmeye yakın bile olmadığını hala 13-14 ana görev olduğunu ve bunların yanında tonla yan görevin olduğunu söylüyorsun. Kusura bakma ama sikerim böyle işi. Ben sıkıldım aga. Kısıtlı bir haritada kodama bul düşman kes iyi revenant bul onu kes görev yap boss kes yoruldum yani ben ve sen diyorsun ki bu daha oyunun yarısı hatta yarısı bile değil. 

Bırak kardeşim beni. Tamam bu tür uzun bir tür ama sen bunu uzatabilecek kadar çeşitliliğe ve kaliteye sahip değilsin ki. Sürekli aynı şeyleri yapıyorum, aynı düşmanlarla dövüşüyorum, aynı zırhları kılıçları giyiyorum, e hikayen de beni hiç ama hiç ilgilendirmiyor ve içine çekemiyor, tür zaten hikayeye pek kolay yol veremiyor sen de bunu değiştirmek adına bir adım atmıyorsun, eee ben seni niye en az bir 70 saat daha oynayayım. Aynı şeyleri yapmak, aynı şeyleri kesmek aynı kalitesiz hikayeyi dinlemek için mi. Yok kalsın ya ben almayayım


Emekli
03.12.2022

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Hangover ✅ 64

Undecember ❌