Escape from Monkey Island ❌

 by LucasArts, 2000, 03.03.2023

Acaba şuan Adventure türü için mi bir isteksizliğim var yoksa Monkey Island için mi? Bu seriyi oynarken hep bir görev tadı vardı ve açık konuşayım aslında daha erken bırakmam lazımdı. Sanırım bu seriyi, bu hikayeyi sevmeme rağmen oyunun ilerlemeyi değerli kılacak kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. Komedi, salt komedi olarak var olunca çok yavan kalıyor oyunlarda. Monkey Island komik evet ama yanına koyduğu başka bir şey yok maalesef ve bu beni çok sıkıyor. Bir de absürtlüğü bulmacalara yedirince benim kafam atıyor. Ben bir yerlerde takılmayı hele de böyle oyunlarda hiç sevmiyorum. Evet yeni nesil oyuncunun eski nesil oyunlarla imtihanı bu ama napalım sevmiyorum. Sanırım Monkey Island oynamaktan çok izlemelik bir oyun benim için. Buraya kadar sabretmem bile bir başarıdır bence. Bunu oyuna gerçekten saygı duymuyor olsam yapmazdım. 


Emekli
06.03.2023


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64