Sopranos 3. Sezon ❌



 S03-B01 Mr. Ruggerio's Neighborhood
by Allen Coulter, 04.03.2001, 50min

Ben bu diziyi anlamıyorum.


57
21.03.2024



S03-B02 Proshai, Livushka
by Timothy Van Patten, 04.03.2001, 57min

üfff ben bu diziyi daha fazla kaldıramıyorum


56
21.03.2024


S03-B03 Fortunate Son
by Henry Bronchtein, 11.03.2001, 59min

İyi bir bölüm. Şimdiye kadar sezonun en iyisi ama bir tarafım diğer bölümleri izledikten sonra bile hala en iyi bölüm olarak kalacak diyor ki bu oldukça korkutucu. İyi bir bölüm ama daha fazlası değil başka bir şey değil bir en iyi değil. Maalesef bu sezonun ve hatta tüm dizinin bende izlenebilitesi çok çok az artık. Gerçek anlamda kendimi zorlayarak izliyorum diziye ve ben bu durumdan oldukça sıkıldım. Tüm zamanların en iyilerinden görülen bir diziyle böyle bir ilişkide olmak oldukça saçma. Ki bu ilk defa da olmuyor. Bazı çiçekler bazı topraklarda olmuyor. Bu dizinin benim kitabımda kaderi ve değerinin bu kadar olması beni gerçekten üzüyor. Bir şeyler olmaya dair sahip oldukları zaten bir şeyler olmuş olması ve iyi yaptığı şeylere rağmen dağınık bir anlatı, parlaması gerektiği halde sönük kalan karakterler ve bir türlü içine çekemediği duygularla beraber hatırlayacak olmak üzücü.



Emekli
22.03.2024

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64