Dirt 3✅ 81



Uzun zamandır içimde olan bir yarış, bir drift aşkı vardı. Kütüphanemde gezinirken onunla göz göze geldim. Sanki beni çağırır gibi bakıyordu. İçimden neden olmasın dedim ve ... Baya kaliteli zaman geçirdim. Ama 1 hafta falan.

Bu bir haftalık serüvende çok eğlendim gerçekten de. Kah güldüm kah sinirlendim kah zorlandım hatta baya zorlandım ama oynamaktan aldığım hazzı o hafta başka hiçbir şeyden almadım. Ama işte bir hafta oyunun doğal sınırıymış. En azından benim açımdan. Arabayı zorlu yollarda sürmenin verdiği haz kısa dönemde çok eğlendirici olsa da uzun bir zaman da sıkıcılaşması kaçınılmaz. Bir dönem Grid'de de yaşadığım harita sorununu burada bir nebze iyi olsa da gene yaşadım. Sanırsam yarış oyunlarının her haritayı farklı dizayn etmesini daha çok istiyorum ya da yaptıkları haritaları senaryo içerisinde tekrar görmek istemiyorum. En azından 3-4 defadan fazla olmamalı.Rallylerin gerçeğinden biraz farklı bu durum ama oyun oynuyoruz be kardeşim. Yarış simulasyonusun diye her haritayı sezon içinde 8 defa görmek istemiyorum. Ekstradan oyunun beni bazı yerlerde zorla drift eventlerine yollaması büyük turn off oldu çünkü ben sadece rally yapmak istiyordum. İstiyordum çünkü araba kullanma mekanikleri, harita dizaynı, simulasyonla arcede'in arasında olması çok güzel şeylerdi ve bunları en iyi rallylerde tecrübe ediyorduk.

Sonuç olarak Dirt 3'e teşekkür ediyorum. Kendi beni saçma bulduğum motor sporlarına daha bir yakınlaştırdı. Arada bir açıp eski Grup B rallyleri izler oldum. Onun haricinde de arada girip bir Rally atıyorum.

81

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64