Witcher Sezon 1 ✅ 81



İlk kez haberini duyduğumda aslında üzülerek ne kadar hata yapmışım onu fark ettim. Son haftalara gelindiğinde ise nasıl hypelı bir duruma geçtiğimi ben bile anlamadım. Kitapları okumadım ama oyunları oynadım. Çok da severek oynadım. Ama izlerken aklımda hiç bunu yazmak fikri yoktu.

Oyunculuk, Senaryoya sadıklık ve gene aynı minvalde medyuma uyarlama başarısı bence başarısını zaten kaçınılmaz yaptı bu dizinin. Öyle bir etki yaptı ki oyunlar bile en üst oyuncu sayılarını gördü. Fakat bu dizi ile alakalı en aklım da kalan şey insanların aslında ürünlere ne karşı ne kadar saygısız oldukları oldu. Dizi izlemeyen kritiklerden mi bahsedeyim yoksa, dizinin zaman çizgisi karışık olmuş diye isyan edenlerden mi. Yani kusura bakmayın ama adamlar kısa hikayeler olan bir kitabı nasıl ekrana aktaracaklardı. Ulan adamlar olayları anlayabilin diye normalde 1 olan ana karakter sayısını 3 yapmışlar. Hepsinin karakteristik özelliklerini anlatmışlar ve ana ürüne netflix platformu içinde ne kadar sadık kalınabilecekse o kadar sadık kalmışlar, görsel olarak aşırı uygun renk paleti bulmuşlar, çok başarılı bir dövüş kurgusu hazırlamışlar ama ağam paşam niye bu zaman örgüsü karışıkmış. Ulan izleyici... 

Çok hazıra alışmışsınız be abi. Yani adamın elindeki ürün böyle bu yani napsın yani dizi gidip yazara  abi bu zaman çizgisi olmamış yauv mu desin. Hadi evrene uzaksın ama bu vallahi de billahi de karışık bir zaman çizgisi değil ya bunu anlayamayacak ne yaşadın ya. 3 karakter de farklı farklı zamanlarda yaşadıkları olaylar sezon sonunda bir araya gelmeleri yani bunun örneğini daha önce görmemiş olma ihtimali bile çok düşükken sadece bok atabilmek için ki burada kritikleri kötü yorumlarının girip izleyenleri etkilemesi ve izleyenlerin de onlar kötü dedi ben izledim beğendim ama benimde sanki kötülemem gerek psikolojisine girmesi. Ya çok salakça ya. 

Yazı şu ana kadar Gatekeeperlık kokuyor ama dizi bu kadar kötülemenin altında bırakılacak kadar başarılı da değil. Yani demek istediğim abi fikrin bu değilse vallaha bunu kötülemek zorunda değilsin çünkü kimsenin bu dizi ile alakalı fikrini ve kendi fikrini o kadar da önemsediği yok. İyileri kötüleri olan Cavill beyin taşıdığı bir dizi. Ben neden her yerde "abi zaman çizgisi fln "muhabbeti duyuyorum ya salın artık be.
81

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64