The Eric Andre Show Sezon 1-2-3-4 ✅ 75



Ne neden izlediğimi bildiğim, ne de neden kendimi bir şeyler yazmak zorunda hissettiğimi bilmediğim o malum yerdeyiz.

Bu program dahil olduğu medyumun herhangi bir özelliğine uygun değil aslında. Son dönemde daha çok müzikte görmeye alıştığım her şeyi birbirine karıştırarak kaosta düzen arama halinin bir televizyon, talk show, sketch, parodi, absürtlük ve iğrençliğin karışımı sanırsam. Yani ne beklediyseniz asla bulamayacağınız ama farklı bir şey bulacağınızın kesin olduğu bir ürün. Düşünüyorum aslında bütün olarak her sketch showu gibi hiç ilgiyi elde tutucu değil, kısa ekran süresi ve absürtlüğü ile de ciddiye alınası bir yerde de değil ama komik ve öyle kısa komik anlar değil kısa komik ama hatırladıkça güldüren anlar.

Benim aklımda en çok güldüğüm bölümler kamera karşısındakilerin de kendilerini gülmemek için tuttukları anlar. Sadece show runnerların değil konuklarında dahil olduğu anlar hep daha bir eğlenceli. Öyle yani bitmemiş te bir program olduğundan benden bu kadar geliyor. bu gelende pek bir boka benzemiyor ama olsun. En azından ben bunu izledim diyebilecek bir konumdayım artık. Dünyadan bir izlenecek ürünü daha silmiş oldum. Tabi yeni sezon gelene kadar.

75

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64