Tek Kişilik Dev Kadro ✅ 41

2005, by Ali Taner Baltacı


Tamam belki çocukluktan hatırladığım ve taklit ettiğim her karakterin ve daha sonraki karakterlerin babası gibi bu ve birkaç farklı stand-up daha fakat bu çok eskimiş be ya da ben artık doymuşum bu tarz komedilere. Her şakayı karakteri az çok biliyorum ve belki de bu yüzden eğlenemiyorum. Komedi bazen vefasız olabiliyor. Bazı espriler de en fazla 2-3 defa maruz kalınca sıkıcılaşıyor ve bu da onlarla dolu olan bir gösteriye dönüşmüş artık. Baydı yani beni ama sağ olsun vakti zamanında komedi anlayışıma ve taklit anlayışıma etkisi büyüktür.

Bir çocuk için bir karakteri başka başka düzlemlere koyarak bir anlatı oluşturmak çok beyin açıcı bir şeydi. Burada da onun örnekleri tonlarca var. Anlatı olarak bakılınca hep bir düzlem kayması var ve insanın buradaki komediden yararlanabilmesi için aktif olarak hayal gücünü de kullanması gerek aslında bu çok hoş bir şey fakat gel gör ki 2020 yılı itibariyle bu yaşlı çocuğa artık pek anlam ifade etmiyor ve de komik gelmiyor. Acaba hayal gücümü mü kaybettim yoksa yaşlandıkça bu gösteri çok alışıla geldik mi olmaya başladı? Cevap bence ikincisi. 

41

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64