TAKIMDAN AYRI DÜZ KOŞU #12 - 27 ŞUBAT 2021 CANLI YAYIN ✅ 78

27.02.2021, by Timur Akkurt, 1:35:24

Madem yeni bir şeye başladım en azından ağır bir top ile başlayayım diye özel olarak bekledim bu yayını. Onlar kendi aralarındaki muhabbeti paylaşmaya başlayalı birinci yıllarını kutlarlarken, ben (benim için) ne kadar doğru, iyi ya da yararlı olacağını bilmediğim biraz olsun tüketme alışkanlığıma bir düzen getirsin diye böyle bir işe girişiyorum. Bu ne idüğü belirsiz yazılardan eğer mutlu olursam hayatımdaki her boka kritik vari yazılar yazar konumuna gelmem çok ama çok olası ve aynı zamanda korkutucu da. Ama şimdilik bu iş oldukça zor görünüyor. Şu an bunu ve bununla gelecek diğer yazıları bile yazmak çok zor geliyor, gelecek. Çünkü Youtube çoğu zaman böyle şeylere uygun bir yer değil. Sosyal medya mecraları bir şeylerin üzerine düşünmek için var olan mecralar değil artık. Evet içlerinde hala o vizyonla hareket eden kitleler var ama yüzdeye vursak en fazla yüzde beş ederler haliyle bu yazı ve yazılar eşyanın tabiatına aykırı şeyler.

Youtube videoları ya da genel anlamda video ve yayınlar öncelikle bu sayfalarda, sonra genel olarak kategorizasyonun çok kolay olmadığı, aynı zamanda değerlendirmeye de pek açık olmayan ya da çok yüzeysel değerlendirmelere uygun bir medyum. Burada da çok derin yorumlar beklememek gerek fakat işte deneyim temelinden çoğunlukla kısa yazıların yanına arada bir uzun ve bir şeyler hissettiren yazılar girerse benim açımdan başarıdır. 

Hem teknik, hem mekansal, hem de varoluşsal sorunlar yaşarken bu sayfalara böyle bir video ile başlangıç yapmak çok hoş oldu zannımca. Son 1 yılda izlemeyi en çok beklediğim şeylerden biri haline geldi bu videolar (yayınlar). Ayda bir olmasına ne kadar üzülsem de, az öz hatta özlükte kendi kabına sığmayan bu videolar bana düşünecek, hatırlanacak çok güzel şeyler bıraktılar kısa zamanda. Gerçekten kültürlü ve gerçekten tecrübeli insanları dinlemenin ne kadar büyük bir keyif olduğunu her ay daha bir kavrıyorum. Bu bölüm diğer bazı bölümlere nazaran daha bir düşüktü. Sanki konuşacak o kadar konu ve gündem arasında bir türlü konulara istedikleri kadar eğilemediler gibi. Tabi ülkede gündem bitmiyor ki adamlar istedikleri kadar her şeyi konu edebilsinler. Ki zaten bu durum ülkenin her ferdi için böyle. Hayattan zevk alacak kısmı geçeli çok oldu bizim için. Hayatta kalma gayesi bizi öyle taş parçalarına çevirdi ki hissizleşerek parçalanmamaya çalışıyoruz.

78
27.02.2021

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64