The Collectors ✅ 71

 by Philip Pullman, 2014, 23.08.2022

Güzel bir kısa hikaye. Resimde ve etrafında olan bitenler hakkında hiçbir bilgi sahibi olmama rağmen verilmek istenin his ve duyguları aldığımı düşünüyorum. Kısa bir hikaye olması hasebiyle dünya hakkında bilgi vermesini hiç beklemiyordum ama kısalığına rağmen bir önceki kitaptan daha açıklayıcı buldum. Farklı evrenler ve onlar arası sızıntılar, insanlara bağlı hayvan suretinde ruhlar. Aslına bakarsak bu hayvan suretindeki ruhlara benzer bir konsepti bu seriye başlamadan önce ben de benimsemiştim. İnsan karakterlerini, huy ve davranışlarını değişik hayvanlara sembolize ettiğim oldurdu örnek köpek balığı insanlar daha paraya tapan insanların açıklarını kollayan ve bunu sırf kötülük olsun diye kullanan karakterler. Bunun daha derin ve farklı bir versiyonunu bir kitap serisi olarak görecek olmak beni heyecanlandırıyor. 




71
23.08.2022

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64