Borderlands GOTY Enhanced ✅ 75

 by Gearbox Software - Blind Squerrel Games, 2009-2019, 17.04.2023

Belki de tek cümleyle anlatabilirim tüm deneyimimi. Borderlands 2'nin cilalanmamış hali. Evet bundan ne eksik ne fazla. Her ne kadar gerçekte Borderlands 2 bu oyunun cilalanmış hali olsa da benim tee yıllar önce ilk olarak ikinci oyunu oynamam ve sevmem sanki onu bundan daha eskiymiş gibi hissettiriyor. Ben normalde bir defa bitirdiğim oyuna tekrar dönmem genelde ama borderlands 2 gerçekten bir istisna en az 10 defa falan baştan oynamışımdır öyle severim. He hepsinde oyunu tekrar bitirmemişimdir ama bir şekilde hep geri dönmüşümdür. Bir de bu oyunu yani ilk oyunu ben çok senelerdir almayı planlıyorum ama bir türlü alamıyordum indirim gelir diye ama hem enhance'lanması hem de türküye şartları oyun bir daha indirime girmedi bir türlü. Hasbelkader bir ara indirime girdi o hemen aldım ama bu seferde oynamak için baya bir zaman geçti üstünden çünkü bu sefer de üçüncü oyun çıktı. E bi seriye baştan başlayacaksam iyi kötü her oyununun elimin altında olmasını isterim. Son oyunu da bu ay alınca uzun bekleyiş son buldu ve ben bir borderlands serüvenine adım attım. Aslında son oyunu epic bedava vermişti ama DLC'siz oynamak istemedim (beklemeye de gerek yokmuş DLC'lerini oynamadım bile oyunun. imza:gelecekten bir dost). 

Şu an bu satırları yazarken yaşadığım şey ikinci oyunu 170 saat oynamış olmanın verdiği ilk oyun hakkında yazamama durumudur. Topa girmemek içi elimden geleni yapıyorum çünkü zaten bildiğim ettiğim şeylerden oluşuyor bu oyun. Sadece daha cilasız hali. Belki seriyle alakalı bir şey diyebilirim. Bu seri hiç beklememe ve hiç göstermemesine rağmen oldukça iyi bir hikayeye sahip ve bu durum hep garibime gitmiştir. Hiç ihtiyacı olmamasına rağmen kompleks bir hikayesi var aslında ve oyunun genel kimliğine çok bir şey katmamasına rağmen oldukça iyi bir nüve var burada. Belki oyuncuların çoğu oynanışın yanında bu sönük kalmış kısma dikkat bile etmiyorlar ama çok iyi bir konsepte, iyi bir de anlatıma sahip seri. Tüm bu stili, komediyi, oynanışı, ve dünyayı bir bütün haline getiren şey aslında hikaye ama hiç öyle gözükmüyor ve gösterilmiyor. 

Neyse yine oyun hakkında bir şey yazamadım kısaca şöyle diyelim tekrar ikinci oyunun cilasız hali. DLC'lerde biraz sıkılmaya başlamıştım ama oldukça iyi eklentiler olduklarını da eklemek lazım. Viva la Robolution.


75
27.02.2023






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64