Need for Speed: Most Wanted ✅ 95

 by EA Black Box, 2005, 09.01.2023

Bu normalde yoktu ama içimden geldi. Antalya'ya gitmeden önce bir anlık arzuyla "ulan most wanted mı oynasam" dedim ve oynamaya başladım. Aslında bu oyuna ilk başlayış tarihim 2007 falandır. O zamanlar oyunları bitirmek için değil oynamak için oynardım ondan dolayı bu zamana kadar hiç bitirmişliğim yoktur. Bir de zor gelirdi ya bana oyun. İlk Blacklisti geçtikten sonra çok oynamak istemezdim. Bu oyunla ilgili en unutamadığım bilgi Haluk amcanın oyunu çokça kez bitirmesi. He bir de oyunu otomatik vitesle değil manuel vitesle oynaması. Tabi ben Sülo'nun yalancısıyım kendi görmüşlüğüm yoktur. 

O dönem hatırlıyorum, bu oyunu bitirebileceğime dair bir pırıltı bile yoktu içimde ki böyle bir amacım da hiç yoktu. Baya uzunca bir süre de durum hep bu şekilde kaldı ta ki bu güne kadar. Onca yıllık arada onlarca farklı yarış oyunu oynadım hiçbiri bundan aldığım tadı, zevki, hissi veremedi. Bu sadece nostaljik bir his sebebiyle de değil. O dönem neredeyse her yarış oyununun bir ruhu bir kimliği vardı bu da o ruhun benim için bayrak örneklerinden biri. Öyle pek odaklanarak oynamadım ama buralarda olması gereken bir oyun. Eski dostlardan başka kimler kaldı ki. He bir de o dönemler bu oyundan etkilenmiş ama hayranı olmamıştım. Fakat bugün baktığımda bu oyun bir aşk. İlk açtığımda, ilk oynadığımda (bu yıl tabi) çocuk gibi sevindim hatta ilk ilk defa oynadığımdan daha da büyük bir aşkla sevindim. Hele bir de müzikler girince kendimi kaybedip biraz dans ettim oturarak. Ya öyle bir oyun işte most wanted.



95
28.02.2023



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64