Adult Children of Emotionally Immature Parents: How to Heal from Distant, Rejecting, or Self-Involved Parents ✅ 77

 by Lindsay C. Gibson, 2015, 01.06.2023


Sonunda bitti. Yine süreç içerisinde bok olmuş bir okuma tecrübesi oldu. Kitaba başlamadan önce zaten baya kötüydüm, okurken de tonla şey oldu ama en önemlisi kitap okumanın yeri yok oldu. E öyle olunca da baya uzadı ister istemez. E uzayınca da kitabı tam deneyim edemedim ama bu demek değil ki kitabı anlamadım. 

Maalesef bu kitabı ben yıllar içerisinde çokça kez kendi kafamda kendi tecrübelerime binaen yazmıştım. Sadece yazmakla da sınırlandırılamaz, benim olduğum kişi olmam bu kitapta bahsedilen ve benim birinci elden yaşadığım şeylerden kaynaklı. Kitapta anlatılan her şeye hakim olmak en başta üzücü gelse de sonra bu tecrübeleri ne kadar iyi gözlemlediğimi ve bunlardan çıkarımlar yaptığımı göstermesi bakımından oldukça hoştu. Kitabı buna uygun okudum zaten. Bana verebileceklerini çoktan almıştım zaten sadece  kendi düşündüğüm şeylerin burada sağlamasını yapmış oldum. Belki aldığım dersler daha somut hale getirdiğim düşüncelerim olmuştur ama kitabında sınıflandırdığı gibi bir internaliser olarak bunları çoktan özümsemiştim zaten. Biraz da bundan sebep son tavsiye kısımlarını falan sıkılarak ve biraz da atlayarak bitirdim. Ayrıca bir internaliser olarak bana tavsiye verilmesini pek sevmiyorum. Bitmesi iyi oldu.



77
30.07.2023

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64