Blood of Elves ✅ 84

 by Andrzej Sapkowski - trl Danusia Stok, 1994, 02.08.2023

Biz bu seriyi seviyoruz ya. Belki en iyi kitap değil serideki ama bir solukta okudum. Bir fırtına öncesi hali var sanki ve bu hali bile oldukça güzel. Özellikle Ciri adına çok iyi bir genişleme kitabı. Özellikle diziyi izleyip oradaki pek çok kötü yanı Geralt'sızlıkla açıkladıktan sonra seride Geralt'sız olan her şeyin içi boş olur gibi geliyor fakat bu kitap Yen, Triss ve özellikle Ciri'nin aslında ne kadar derin olduklarını hatırlatıyor.

Sonunun biraz daha sert olmasını bekliyordum fakat bana verilen daha yumuşak ve duygusal sondan da memnunum. İçten içe Yennefer'e karşı hala bir nefret beslesem de biraz olsun sempatimi kazanmaya başladı. Hala duygusuz ya da duygularından korkan ve bunun hıncını etrafındakilerden çıkaran bir karakter olarak görsem de hem Geralt hem de Ciri için niye bu kadar önemli bir karakter olduğunu, Yen bana ne kadar antipatik ve samimiyetsiz gelse de Geralt ve Ciri ile olan ilişkisinin ne kadar gerçek, samimi, duygusal ve derin olduğunu görebiliyorum. Triss benim için hala daha aşık olunası bir kadın fakat bu Geralt için demek değil. 

Bu kitap içimde Ciri'yi oynadığımız bir devam oyunu ateşi yaktı içimde. Bunun için de ayrıca minnettarım. Ciri kuleye girdikten sonra ne olduğunu aşırı öğrenmek istiyorum.



84
10.08.2023

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64