Knights of Pen & Paper 2 ✅ 60

 by Kyy Games, 2015, 09.09.2023

Biraz hızlı hızlı bitirdim sanırım. Biteceğini de pek düşünmüyordum. Ne yalan söyleyeyim sıkılmakla eğlenmek arasında oynadım oyunu. Hikaye ve hatta oyun genel olarak hiç ilgimi çekmedi, hızlı hızlı bitirmek istedim ama bir yandan da bir grup düşman kesmekten, salak göndermeler görmekten, ota boka zar atmaktan eğlendim. Belki gözlerim her an kapanmaya hazır oynadım ama oynadım yani. İlk oyun bence bu kısalıkta olmalıymış. İçimde bir sonraki oyuna dair bir merak var. Bu oyunun ilk oyunun daha cilalı ve kısa hali olması üçüncü oyunda daha yeni ve oyunla uyumlu olacak şeyler görmeye dair bir meraka zerk etti. Setting'in değişimi de buna dair bir gösterge gibi. Böyle bir basitlikten ne yapılabileceğini gerçekten merak ediyorum ilerletmek adına. 



60
12.09.2023

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Hangover ✅ 64

Undecember ❌