The Tower of Swallows ✅ 74

 by Andrezj Sapkowski - trl. David French, 1997, 12.09.2023


Uzundu ya bu. Baya bir şey oldu ama öyle çok şey olunca akılda kalan şey son şey oldu. Genel manada kitabın kimliğini oluşturamıyorum çünkü pek bir şey hatırlamıyorum. Hatırlamamak, uzunluk, çok fazla olay ve çok fazla karakterle birlikte boğuldum bu kitapta. Şu an kitaba dair tam olarak ne hissettiğimden bile emin değilim. Sevdim mi sevmedim mi, iyi mi kötü mü, ve daha nice soru cevapsız maalesef. İçine baktığımda tek elle tutulur duygu tekrardan Witcher oynama isteğim ama baya baya yoğun bir istek. Özellikle kitaplardan sonra oyuna baya baya aç hissediyorum ama özellikle 3. oyuna çünkü diğer ikisi bir bakıma kitaplardan uzaklaşma çabası ve tekrar kitaba bağlama çabasıyla karakterize duruyor ama direkt olarak sadece Geralt üzerine kalıyor ama seri özellikle bu kitaptan sonra artık Geralt'tan kaçıyor ve üçüncü oyun da her ne kadar Geralt üzerinde olsa da hikayenin ana planında Ciri var. Bu sebeplerden dolayı üçüncü oyun kitaplarla daha ilişkili ve uygun gözüküyor. 

Bu satırlara bir daha baktığımda kitabı zevkle değil de biraz daha serinin hatırına okumuşum gibi gözüküyor. Kötü demem hatta diğer kitaplardan da pek bir farkı yok aslında ama çok yorucu bir doluluk var. Kitabı sindirecek bir aralık yok gibi ya da bana öyle geldi. 


74
22.09.2023

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64