Kingdom of Us ✅ 86

Hayat gerçekten çok enteresan. İçinde o kadar fazla ses, tat, görüntü barındırıyor ki büyülenmemek elde değil. Hayattan tat almak sadece o ana bağlı da değil. Geçmiş tatları tekrarlamak, yaşanmamış görüntüleri görmek... Hiçbir kalıba uygun olmayan fakat hep en mükemmel olan... Geçmiş için de, gelecek için de, şimdi için de hep en mükemmeli.

Bu yüzden bu belgeseli hangi kalıpta ne sebeplerle üzerine yazmam veya düşünmem ve değerlendirmem gerek bilmiyorum. Sonuçta birilerinin, bir ailenin hayatını izliyorum. Buna iyi ya da kötü demek ona ne bir katkı ne de bir etki sağlayacak. Fakat ben izlediğim şeyden çok memnunum.

Tüm aileyi anlamış gibi hissediyorum. Onlarla beraber bu 2 yıllık kısa zamanı beraber geçirmiş gibiyim ve onlarla olan bu serüvenim sayesinde kendi geçmişime baktığımda olayları nasıl değerlendirmem gerektiğini bir kez daha öğreniyorum. Yaşadığımız kötü şeylerin hep diğer bir yüzünün olması gerçekten çok garip. Bir intihar tüm aileyi yıkarken, intihar edenin arkasında bıraktığı izler, güzellikler ve duygular ile kendi yıktığı hayatları mezarından tekrar inşa edebiliyor olması. Bu inanılmaz bir güç.

Bu güce ben de sahip olmak isterdim. Aslında zaten hepimiz bu güç uğruna hayatlarımıza devam etmiyor muyuz? Hepimiz zor olaylardan ve zamanlardan geçtik, geçiyoruz, geçeceğiz ama tüm olanlara karşı bizi ayakta tutan, bir gün öleceğimizi bildiğimiz halde her şeye devam etmemizi sağlayan bu güç ve bu gücün hayali değil mi? Seni yok eden dünyaya bir iz bırakma fikri...

Bunu başarmış bir insanın hikayesi aslında Kingdom of Us. Paul kendisini yok eden her şeye karşın, her yere bir parçasını, görüntüsünü, yazısını, sesini ve hayallerini bırakmış. Bu dünyanın kendini yok ettiğini ve onları da yok edeceğini bildiği halde bu dünyaya çocuklarını bırakmış. Onlar bu savaşı kazanabilsin diye onlara binlerce anı bırakmış. Ve artık kendi olmayı bıraktığında da bu dünyayı geride bırakmış.

Bu bir babanın başarı hikayesidir. Kaybetmiş, üzülmüş, vazgeçmiş bir babanın dünya ile olan savaşının galibiyetinin hikayesidir. Belki Dünya ona karşı üstün gelmiş olabilir fakat ardında bir hikaye, bir aile ve bir umut bırakmasına engel olamamıştır.

86


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64