The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring ✅ 100

2001, by Peter Jackson


Tek kelime ile gerçekten büyüleyici. Yani filmi en az 5-6 kere izlemiş biri için daha farklı bir anlama sahip midir bilmiyorum fakat her seferinden böyle hissetmem çok ama çok daha büyüleyici. Seriye olan bağlılığım diğer insanlara nazaran (geek alemi) çok daha az fakat film bende bir şaheser standardının başlangıcı, karakteri olan filmlerin şahı. Böyle bir filme ne denir ben pek bilmiyorum.

Herhalde eklemem gereken tek şey şu anda 3 saat 20 dakika film izlemeye pek yatkın olmayışım. Zaten kısaltılmış bir şekilde vizyona girmesinin sebeplerinden biri de bu ama extended hali sanki tek gerçek haliymiş gibi bir yer edindi bende. Kısa hali nasıldı hatırlamıyorum artık. Film 3 buçuk saat olunca ne yalan söyleyeyim biraz daraldım. Bunu da sadece filme mal edemem benim filmle aramda olan tonla farklı değişkene bağlı bir şey. Yarın izlesem gene çok zevk alır gene büyülenirim bu filmden her devrin en iyi filmi.

100





















































































































































































































































































































































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64