Punch-Drunk Love ✅ 25

by Paul Thomas Anderson, 2002, 1h35min

Pure Cringe. Baba bu neydi ya. Bi kere sanat yapıcam diye böyle sikko ses yönetimi yapılmaz, bunu bir kenara atayım. İki, bu ne lan, her şey o kadar soyut ki tüm her şey bir rüya herhalde. Yarısında kapatıyordum nerdeyse öyle kötü hissettim filmde. Kısa olmasa garanti kapatırdım. Ana karakter 3 - 5 adam dövdü allahtan da o çok ufak aksiyon bile filmi bir noktaya taşıdı çünkü ortada bana kalırsa hiç bir şey yoktu. Tabi yükseltti derken çok bir şey de beklememek lazım. 

Bunun bir rüya filmi olduğuna daha eminim artık. Yok çünkü mantıklı bir açıklaması. Eyvallah rüya filmi de yapılır, hatta iyi de yapılır hatta niye yapılmasın ama bu film onun iyi bir örneği falan değil ya da rüya filmi bile bu kadar soyut olamaz bu ekstrem bir kopuklukta. Film o kadar az şey sunmasına karşın nasıl bu kadar karmakarışık olabiliyor ben bir sik anlamadım. ese ağlanı kimse anlamıyor, bir hanımefendi anlıyor, oğlan aşık oluyor, sonra dayak yeniyor, oğlan bir garip, herkes bir garip, bir takım elbise var, bir puding var, bir kız kardeşler var, bir öfke patlamaları var, bir aşırı saf haller var... he bir de piyano var. Rüya lan bu, sabah sabah kalktığında zar zor hatırladığın bir rüya.  

Madem konu rüyalardan açıldı ben de geçen gördüğüm bir rüyayı anlatayım. Bir grup insanın arasında ünlü biri ile ben okula doğru giderken arkamdan sanki bir geçit varmış gibi insanların takip ettiklerini görüyorum sonra o ortadaki kişinin değişip başka biri olduğunu ve insanların bu kişiyi bir ceset gibi taşımaya başladığını ve bir seçim aracına soktuklarını, bu kişinin oldukça uzun bir bey olduğunu ve bu kişiyi kravatından sürükleyerek taşıdıklarını ayrıca bunun bir şehirler arası otobüs terminalinde gerçekleştiğini ve kişinin farklı farklı otobüs firmaları arasında gezdirildiğini en son ben yoluma giderken de Ali Koç'u görüp " Dikkat et bu gittiyse seni de yakarlar" gibisinden bir şey deyip omzuna vurduğumu hatırlıyorum. Heh bu film de aynen bu. 


25
10.06.2022


p.s.: Emily Watson burada pek bir güzel.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Hangover ✅ 64

Undecember ❌