The Terminator ✅ 84

by James Cameron, 1984, 1h47min

Çok iyi lan. Korku filmi gibi ama değil. Aksiyon ama hiç cıvık değil oldukça modern bir aksiyon. Beklemiyordum ne yalan söyleyeyim. Normalde benim aklımda kalan bir kaç termitor parçası var ama onlar hiç böyle değildi demek ki onlar ya judgement day ya da daha sonraki filmlerden kalma parçacıklar. Mesela örnek Hasta la vista muhabbeti. 

Ne desem ne desem. Önce yazıyı yazdığım ortamdan bahsedeyim olmazsa, ki kısaca şöyle açıklayabilirim "oldukça sıcak". Ben buranın sıcağından gerçekten nefret ediyorum, bu sıcaklarda bir zevkimiz var terasta yatmak orası da ıslak yani şu an duvarlardan gelen ısıyla kısık ateşte pişiyorum desem yalan olmaz. Sıçak sebebiyle çıldırmama ramak kaldı. 10 defa aşağı indim film süresince dondurma yemek su içmek serinlemek için. Yani demek istiyorum ki burası ben ne yapmak istesem hep piç ediyor yapmak istediğim şeyi. Hem gitmek istiyorum hem de kalmak istiyorum o yüzden tam anlamıyla bu konuya bir çözüm de bulamıyorum ondan dolayı her şey daha da piç oluyor ve beni çıldırma eşiğine bir nebze daha yakınlaştırıyor. Böyle bir ortam, hal ve şerait içerisinde bırak filmler hakkında yazmayı konuşmayı aklımdaki şeyleri hatırlamakta bile güçlük çekiyorum. Buradaki ve özellikle bu dönemdeki yazıların hepsi maalesef güdük kalmaya lanetliler çünkü bu yazıyı yazarken bile 5 defa terleme molası verdim. Onlarca yer gezmiş ve daha da önemlisi oralarda hayatını geçirmiş biri olarak bu yerler arasından en ait hissetmediğim yer kesinlikle burası. Ki bu titri almak gerçekten zor çünkü bu onca yeden yüzde yetmişini zaten hali hazırda ait hissetmediğimi tescillediğim yerler oluşturuyor. 

He film mi baya güzeldi işte Terminator'e ne yazayım.


84
21.08.2022




Bekir ve Uğur








































































































































































































































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Hangover ✅ 64

Undecember ❌