Her Şey Çok Güzel Olacak ✅ 83

 by Ömer Vargı, 1998, 1h14min

Benim hala umudum var harbiden Yani özel olarak benim pek yok da bu film harbiden umut aşılıyor ya. Eski Türkiye, tanıdık simaların genç halleri, eski Bodrum, eski İstanbul, eski ve bozuk bile olsa şu ankinden daha gerçek olan duygular. Hiç derin bir film değil, filmin amacı benim filmden aldıklarım değil ama Zeitgeist öyle bir yapışmış ki üstüne ilk izlediğim zamanlarla filmin geçtiği zamanlar ve özellikle o zamanların bugün aradığım kısımları bir anda üstüme çöküveriyor. Film bir boka sarma hikayesi de olsa çok pozitif olduğundan hep pozitif şeylerle hatırlıyorum hep pozitif şeyler hatırlatıyor. 

Küslükten barışmaya, düşmekten kalkmaya, monotonluktan dinamizme, kaçmaktan yüzleşmeye, ve aşksızlıktan aşka. Sürekli olarak bir şeyler kötüye gitse bile aslında sadece iyiye gidecek yer bırakması ve hep iyiye yönelmesi. Umut yani. Devam etmeye yakıt olan tek şey. 


83
17.05.2023

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64