Princess.Loot.Pixel.Again ✅ 64

 2015, by IndieMax


Açıkçası oyuna başladığım gün bitirmeyi pek beklemiyordum. Ki oyun o kadar da kısa değildi aslında. Tamam genel oyun normlarına göre gene de kısa fakat bir Dead Horizon kadar da kısa değildi mesela. 3 saate yakın bir sürede bitirdim ki oyunda da pek iyi değildim sanırsam. Genel hatlarıyla basit ve eğlenceli bir oyun fakat rogue-like'ı rogue-like yapan her ölümde gelişme hissine Dead Ninjas'da olduğu gibi burada da erişemedim. Küçük bir oyun oluşuna karşın eşya kataloğunun genişliği beni etkiledi, yani adındaki loot kısmını iyi veriyor diyebilirim fakat tam da bu yüzden ölünce sıfırdan değil de bu eşyalarla başlamak çok isterdim. 

Aklıma uzun uzadıya yazabileceğim şeyler gelmiyor. Parça parça değinecek olursam; klavye şeması biraz saçma ve yorucu, harita dizaynı az bütçenin öz işi, iyi kötü 3 tane Boss'a sahip ki bırak üçü bir tane bile boss bulamazsın bu kadar küçük oyunlarda, çok küçük de olsa bir hikayesi vardı,  farklı farklı oynanacak karakterler ve oynanış farklılıkları var vesaire vesaire. 

Ben eğlendim hatta daha küçük bir yapım olmasına karşın oynadığım daha bütçeli birkaç oyundan daha eğlenceli buldum. Bunun sebebi oyunun daha iyi bir oyun olması değil, sadece benim nezdimde daha eğlenceli olmasından kaynaklı. Neyse işte bu da böyle bir oyundu. 

p.s.: Gitarı bu kadar erken bulmasaydım oyunu da bu kadar erken bitiremezdim.

64
16.08.2020

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64