Once Upon a Time in the North ✅ 73

by Philip Pullman, 2008, 17.08.2022

Doğruya doğru seriye başlamak adına çok doğru bir kitap değil belli ki. Bir anda bir şeylerin içine atılıyorsun ve ne olduğunu, dünyayı falan pek bilmediğin bir durumda kalıyorsun yani pek çok açıdan bir giriş kitabı olmak adına yanlışları var. Bu kitabın genel perspektiften değerlendirmesi tabi bana kişisel olarak gelince ben bu içine atılma durumu beğendim en azından yadırgamadım. Girişler her zaman bir açıklama yapmak zorunda değiller, bazen okuyucuya kıvılcım olacak şeyler de bir giriş adına oldukça işe yarar, seriyi okumaya motive eder. Bu serinin ilk kitabı değil haliyle bir giriş değil fakat oldukça motive edici bir kitap. Şu an itibariyle farklı türden hayvanların insanlara bağlı olduğunu, ırkçılık olduğunu, türlü türlü düzeylerde savaşlar olduğunu, şiddetin dünyada hakim olduğunu ve dünyanın bu kitapta gösterilen kısımdan daha büyük ve kompleks olduğunu biliyorum. Bunlar beni meraklandırıyor. Okumaya motive diyor. Oldukça kısa bir hikayeden bunları çıkarabilmek oldukça iyi bir iş bence ki genel değerlendirmeleri orta halli bir kitap olduğunu söylüyor. Tabi bu benim gibi seriye uzak birine pek de bir şey ifade etmiyor ve oldukça ilgi çekici geliyor. 

73
18.082022

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64