The Secret of Monkey Island: Special Edition ✅ 77

 by Lucasfilm Games, 1990-2009, 04.01.2023

Çok akıllı bir oyun. Humor'u çok tatlı oyun, yüze bir gülümseme bir tebessüm bırakabilen bir oyun. Oldukça akıllı bir oyun... ha bunu söyledim. Çok dar bir alanda bunları yapabilmek baya baya iş bence. Her ne kadar bunların çoğu yazı üzerinden sağlansa da oyun medyumuna sırıtmayacak şekilde yerleştirilmiş. Special Edition görsel ve işitsel olarak çok iyi olsa da ana oyunun alt kısmını içerde simüle etme denemesi pek tutmamış. Güzel bir absürt komedi dizisinin iyi bir bölümü gibiydi. Karakterlere dair çok az şey bilsek de bir samimiyet aşıladıklarını söylemek yanlış olmaz. Amaçları ne olursa olsun her karakterin çocuksu bir yanı olması bu etkide önemli bir rol oynamış bence. 

Oyunun bendeki yerine gelince aslında biraz hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim. Beni insanlardan hep duyduğum kadar büyülemedi oyun. İyi bir yerde olduğu kesin ama herkesin dilindeki o oyun olarak daha etkileyici bir şeyler beklediğim baki. He yine de etkilendim orası ayrı, bu kadar eski bir oyunun special ya da değil o eski dönem oyunlarını oynamanın zorlayıcı yanları burada yoktu ya da en azından ben öyle hissetmedim. 

77
10.01.2023

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64