Asia Pacific: The New Powder Keg ✅ 41

 by Anne Loussouarn, 2022, 53min

# Bir şuna bakıyorum, bir şu ana bakıyorum, bir de şu kısacık hayatıma sığan tonlarca olaya bakıyorum ve tanrının beni bir dünya savaşı daha görmeden bırakmayacağını zannediyorum. 

Tek taraflı ve Çin'i şeytanlaştıran hatta bir nazi Almanya'sı sınıflandırmasına atarak mutlak kötü imajı yaratıldığını görmek lazım. Çin bu imajı hak edecek tonla şey yapmıştır ve yapmaktadır da ama bir tarafı böyle gösterirken diğer tarafın yaptıklarını göstermezsen o zaman pek sağlıklı bir belgesel olamıyorsun. Bu iki taraflı kapışmada tuttuğum taraf her zamanki gibi sıradan suçsuz insanlar. Bu iki fil güreşmeye başladığında sadece otlar değil koca bir orman ezilebilir. Çin'i de anlıyorum bir yandan. Adamları öyle bir sıkıştırmışlar ve sınırlandırmışlar ki herifler hukuk mukuk dinlemeden zincirleri kırmak istiyorlar. Neyse bu hayat bize bu iki süper gücün de aktif olarak savaşmasını gösterir nasılsa.







41
06.11.2023

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Magicka ❌

Golden Compass ✅ 78

Hangover ✅ 64